לוצ' עיצוב אתרים בטיילת בתל אביב

לבלוט
      מעל
   כולם

רקע מעבר

עיצוב אתרים בוורדפרס

אני בתור מעצבת אתרים, יש לי תשתית מדהימה המאפשרת לי חופש יצירתי אדיר. בכל אתר אני ממציאה את הגלגל מחדש ואיך לומר…פשוט כיף לי. למערכת הוורדפרס, יש גם מאות תבניות עיצוב מוכנות מראש למי שפחות מעוניין בעיצוב אישי. נכון להיום, היא נחשבת למערכת הטובה ביותר עבור מעצבים. לצפייה בעבודות >

רקע מעבר

עיצוב מקורי ויצירתי

הקמת אתרים במחירים נוחים

פתרונות שיווק וקידום אפקטיביים

התאמה מקסימלית לסלולרי וטאבלט

עמידה בזמנים, זמינות ואדיבות

פרויקטים

כשהתייעצתם עם משפחה ומכרים על בניית אתר, לא אופתע אם התשובה שקיבלתם היתה "תבנו אתר בוורדפרס". למה? ככה, כי זה הכי טוב. לדעתי זה נכון, אבל כדאי שתדעו קצת יותר כדי לבצע בחירה מושכלת וגם כי תמיד ידע זה כוח. אז הנה לכם ההסבר:

וורדפרס, הינה מערכת שהוקמה בשנת 2003 לטובת בלוגרים. בשל נוחות המשתמש והקוד הנוח, עם הזמן הצטרפו לפיתוח המערכת, מפתחים רבים מכל קצוות העולם ומערכת הוורדפרס הפכה תוך זמן קצת למערכת יפהיפיה שיכולה לממש כמעט כל סוג של אתר העולה על רוחכם: אתרי תדמית מרשימים, חנויות אינטרנטיות משוכללות ואתרי תוכן איכותיים.

אז למה מומלץ בנייה ועיצוב אתרים בוורדפרס?

זה לא סוד שבבחירת סוג המערכת והטכנולוגיה של האתר, יש כיום מגוון אפשרויות מלבד וורדפרס, מהמוכרות ביניהן היא WIX (מתאימה יותר לעיצוב עצמאי – עשה זאת בעצמך) וג'ומלה (שיותר מתאימה לאתרים עם אלפי עמודים ו/או מורכבים כמו פורטלים). בכתבה הזאת, אתמקד ספציפית בוורדפרס שזאת המערכת האהובה עלי ביותר ואחרי שתקראו את הסיבות – אתם תבינו בדיוק למה:

עיצוב אתר חופשי

אני בתור מעצבת אתרים, יש לי תשתית מדהימה המאפשרת לי חופש יצירתי אדיר. בכל אתר אני ממציאה את הגלגל מחדש ואיך לומר…פשוט כיף לי. למערכת הוורדפרס, יש גם מאות תבניות עיצוב מוכנות מראש למי שפחות מעוניין בעיצוב אישי. נכון להיום, היא נחשבת למערכת הטובה ביותר עבור מעצבים.

קוד פתוח לכולם

אסביר: קוד פתוח מאפשר לכל בונה אתר מקצועי, להכנס למערכת באופן חופשי ולבצע שינויים כאוות נפשו. אז מה היתרון מבחינתכם? אתם לא צריכים "להתחתן" עם בונה האתרים שלכם ובכל רגע נתון, מכל סיבה שהיא, אתם מוזמנים להמשיך ולקבל שרות מבונה אתרים אחר.

המערכת הנפוצה ביותר בישראל

נכון להיום, כמעט ואין חברת בניית אתרים בארץ שלא מכירה ועובדת עם מערכת הוורדפרס, מה שמאפשר לכם לבחור משלל אפשרויות, ולקבל ייעוץ חיצוני.

תוספים מעולים

יש מערכת וורדפרס בסיסית שמאפשרת בניית אתר פשוט ויפה אבל אם יהיה צורך בפונקציה קצת או הרבה יותר מורכבת – כמעט הכל אפשרי. בשביל זה קיימים התוספים שהם תוספות קוד שעברו כבר בדיקות קפדניות של איכות קוד וכל שנותר לבונה האתר הוא להטמיע אותם. יש תוספים נפלאים שהופכים את האתר לחנות עם סליקה, או מערכת ניוזלטרים, תוספי מצגות ואנימציות, טפסים מורכבים, טבלאות ועוד המון אפשרויות. נכון להיום, יש מעל 15,000 תוספים לוורדפרס.

התאמה מושלמת לכל המסכים

(כלומר לכל הרזולוציות). בשפה מקצועית קוראים לזה "רספונסיביות". כלומר, האתר משנה ומתאים את עצמו עיצובית למידות המסך הרבות שיש כיום, והאתרים מותאמים למחשבים נייחים וניידים, לטאבלטים ולטלפונים ניידים בצורה אידאלית.

קל ונוח לעדכונים של תוכן

המערכת מאפשרת לכם בכל רגע נתון, לבצע באופן עצמאי שינויים באתר ללא צורך באיש מקצוע שידרוש תשלום עבור השרות וגם ללא צורך להמתין ולהתאים עצמכם ללוח הזמנים של נותן השרות. פשוט תוכלו להיכנס למערכת ולשנות או להוסיף טקסטים ותמונות. מערכת הוורדפרס הינה עם הכי הרבה סרטוני הסברה באינטרנט נכון להיום.

מקדמי אתרים "מתים" עליה

בדיוק כך ובלי הגזמה. מערכת הוורדפרס כל כך טובה ונוחה לקידום, שכיום, חברות קידום מבקשות מלכתחילה מהלקוח לבנות אתר וורדפרס ואם אין לו אתר כזה אז לפעמים אף מסרבים לעבודה.

מקווה ששפכתי קצת אור על הנושא וורדפרס.

הצהרת נגישות

הנגשת אתר לאנשים עם מוגבלויות

אנו מייחסים חשיבות עליונה להתאמת אתר האינטרנט שלנו לגולשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית וחושית, מתוך השקפה לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות.
אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשה של האתר, על מנת לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש לשירות ולמידע בו בנוחות וליהנות מהשירותים ומהתכנים המתפרסמים בו.

תהליך ההנגשה כולל בין השאר שיפור בנושאים הבאים:

▪ ניווט פשוט וברור בתוך ובין דפי האתר גם בעזרת המקלדת בלבד
▪ אפשרות לשינוי גודל הגופן בכל דפי האתר עד 200% והמשך ניווט ללא קושי
▪ תצוגה ברורה של רכיבי האתר
▪ התאמה לדפדפנים שונים
▪ התאמה לעבודה ברזולוציות שונות
▪ אפשרות להצגת עמודים בצבעים הנגישים לכבדי ראייה ועיוורי צבעים כלומר טקסט כהה על רקע בהיר במידת הצורך
▪ הנגשת טפסי האתר על מנת לאפשר שימוש קל ופשוט לבעלי מוגבלויות
▪ מנגנון לעקיפת התפריט הראשי
▪ הוספת טקסטים חלופיים לתמונות

סוג הנגישות באתר האינטרנט שלנו:

האתר מונגש ע”פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 ונעזר בהנחיות הנגישות באתרים הבנויים בפלטפורמת wordpress.
האתר מונגש לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0

נציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כל דפי באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

נשמח לעמוד לשירותך בכל בקשה לקבלת מידע או הצעות לשיפור.
לפניות בנושא נגישות ניתן לפנות ללוצ' עופר :
מייל – info@luch.co.il
טלפון – 054-4587176

דילוג לתוכן